Oldalak

2010. 09. 21.

Fotók Norvégiából

Találtam egy gyönyörű amatőr fotóblogot, ebből válogattam nektek néhány frissítő képet még nyáron, de azt hiszem most is üdítően hatnak. A blog szerzője a norvég Rune Kvisla, aki többnyire nagyon szép természetfotókat készít. Sok rovarról is van benne makró, nagyon helyesek, színesek, de én most inkább a tájakat ábrázoló képekből válogattam.
Rune Norvégiában és a tél egy részében Angliában él, mert a felesége onnan származik. Kérdésemre, hogy mivel foglalkozik költőien eltűnődött, mivel is? " Nincs egyértelmű válasz. A helyzet az, hogy mindig is nagyon változatos dolgok érdekeltek és sokféle munkát végeztem. Talán igaz, ha azt mondom, hogy az a fajta ember vagyok, aki sok mindenről tud egy keveset, a helyett, hogy kevés dologról tudna sokat."
Amellett hogy van egy kis kereskedelmi vállalkozása, 20 éve gondoz értelmi fogytékosokat és ír is.
"Szándékomban állt, hogy valami többet tegyek az előttem álló években, de általában a dolgok eléggé másképp alakultak, mint terveztem?"
Ezzel zárja levelét.
Kedves Rune, örülök, hogy megismerhettelek, ha csak egy picit is és nagyon tetszenek a képeid, melyeket szeretettel ajánlok olvasóimnak.















6 megjegyzés:

sea970 írta...

Tényleg jók!
Meséltem már neked Kékesi Dani képeiről? Vagy lehet, hogy már linket is küldtem??
Akárhogy is, azokat is érdemes megnézni...

Klein Kinga írta...

Igen, már mutattad, lehet hogy egyszer válogatok az ő képeiből is.

Kőrösi Mercédesz írta...

Köszi Kinga, nem jutottunk volna el mostanában ilyen messzire, ha nem segítesz:)
Üdv
Merci

Klein Kinga írta...

@m: Mikor már azt hiszem végleg ellaposodott a blogom, mindig jön valaki és felvidít. Hosszabbítanom és stabilabbá kell tennem a derüs, tetterős időszakaimat nem csak értetek - magamért is.
Én köszönöm, hogy feliratkoztál és hogy olvasol.

Kőrösi Mercédesz írta...

Hááát, én örülök:)

Farmgirl Susan írta...

I love the swan boats! And your dog looks like our Marta! :)

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails