Oldalak

2010. 09. 15.

Közlemény

Kedves Olvasóim!

Néhány hete meghirdettem itt egy kis kalandot vállalkozó kedvű bloggereknek, hogy gondolkodjunk együtt Budapestről, írjunk bejegyzést róla. Határidőnek a mai napot adtam meg, de én sajnos nem tudtam elkészülni a cikkel. Nem akarnálak most terhelni benneteket a magánéletem problémáival, eddig is elég nehezen fogtam vissza az exhibicionizmusomat, de sajnos most úgy alakult az életem, hogy nincs időm és nyugalmam ahhoz, hogy megírjam a cikket, sőt úgy tűnik a blog is lelassult és ez most a közeljövőben nem fog változni. Semmiképpen nem hagyom abba, csak ritkábbak lesznek a bejegyzések - még ennél is :)
Visszatérve a kalandunkra, mondjátok meg ti, mi legyen! Vagy az egészet elnapoljuk valamennyi időre, vagy ha vagytok egy páran, akik elkészültetek a bejegyzéssel, megjelentetjük azokat és én most kimaradok belőle.
Várom a visszajelzéseket, beszéljük meg kommentben.
További jó munkát mindenkinek!
Megjegyzés küldése

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails