Oldalak

2010. 09. 15.

Közlemény

Kedves Olvasóim!

Néhány hete meghirdettem itt egy kis kalandot vállalkozó kedvű bloggereknek, hogy gondolkodjunk együtt Budapestről, írjunk bejegyzést róla. Határidőnek a mai napot adtam meg, de én sajnos nem tudtam elkészülni a cikkel. Nem akarnálak most terhelni benneteket a magánéletem problémáival, eddig is elég nehezen fogtam vissza az exhibicionizmusomat, de sajnos most úgy alakult az életem, hogy nincs időm és nyugalmam ahhoz, hogy megírjam a cikket, sőt úgy tűnik a blog is lelassult és ez most a közeljövőben nem fog változni. Semmiképpen nem hagyom abba, csak ritkábbak lesznek a bejegyzések - még ennél is :)
Visszatérve a kalandunkra, mondjátok meg ti, mi legyen! Vagy az egészet elnapoljuk valamennyi időre, vagy ha vagytok egy páran, akik elkészültetek a bejegyzéssel, megjelentetjük azokat és én most kimaradok belőle.
Várom a visszajelzéseket, beszéljük meg kommentben.
További jó munkát mindenkinek!

12 megjegyzés:

sea970 írta...

Hmmm...
Én a felhívást is csak most olvastam...
Ha kitolod a határidőt, akkor lehet...
De nem biztos...
:D :D :D

Klein Kinga írta...

@sea970: Elnapolás- 1 szavazat. Írjál csak, kíváncsi lennék rá!

Kedvenc Otthon írta...

Elfelejtettem :((
Szűkítsük le egy napra a BP bemutatót (ne egy hetes program legyen). Az sem muszáj, hogy egyszerre jelenjenek meg ezek a posztok, majd behivatkozzuk a többit egymáshoz. Én nagyon szeretném, de határidőben én sem tudok most gondolkodni :)

Klein Kinga írta...

@Kedvenc Otthon: Oké, értékelem az őszinteségedet!
Elnapolás - 2 szavazat

Anita írta...

Szia Kinga!
Én is csak most láttam a felhívást :(
Azt láttam, hogy ritkábban vagy, hiányoltalak is...
Ha elnapoljátok, szivesen részt veszek benne,
Üdv
Anita

Klein Kinga írta...

@Anita:De jó, de jó! Tényleg hiányoltál? Annyira jólesik, most egy kicsit össze vagyok zuhanva...
Akkor írjál te is és még várunk.
Elnapolás - 3 szavazat

aletta írta...

Én is elnapolom a kedvetekért. Ha véletlenül kész leszek a közeljövőben, legfeljebb kezdem én a sort. Csak nektek így lesz viszonyítási alapotok. Mégis inkább utolsó legyek? :-)

Kisflanc írta...

Sajnos hiába tetszik az ötlet nem tudom megígérni, hogy lesz-e belőle valami vagy sem. De ha igen akkor az a megoldás él, amit Noémi is felajánlott.

Klein Kinga írta...

@aletta: Itt senki sem lesz utolsó! Ez egy vízszintes sor és egyszerre indulunk:) Úgy találtam ki, hogy a megadott időintervallumban 2-3 nap, mindenki közzéteszi a saját blogján a bejegyzést, vagy ha ott nem akarja valami miatt, akkor küldje el nekem és én fölteszem ide. Aki meg a sajátján jelenteti meg annak, csak a linkjét rakom föl. Nem jó így?
Elnapolás - 4 szavazat

Klein Kinga írta...

@Kisflanc: Jó akkor mégse legyen határidő, végül is nekem se túl ideális, csak össze akatam fogni valahogy időben a dolgot, hogy ne csússzon nagyon szét és ne befolyásoljon minket a másik írása, ha már előbb kész lett.
Még gondolkodom rajta egy picit.
Úgy örülök, hogy itt pezsegtek nálam megint!
Elnapolás - 5 szavazat

Emese-Dekorella írta...

Elnapolás 6 szavazat! ;-)
Kinga remélem nincs komoly gond nálad, ha van is gyorsan elillan, és benned is, belül is tombol majd a mostani ragyogóan vidám indián nyár!

Klein Kinga írta...

@Emese-Dekorella: Üdv nálam! Már nincs olyan nagy baj, csak kicsit bepánikoltam az élettől, de már jól vagyok és különben is van jó oldala is a történéseknek, elkezdetm egy jó kis tanfolyamot és ez most feldob, de erről most nem akarok többet mondani.
Akkor Budapest bejegyzés elnapolva bizonytalan időre. Ha valaki kész van, szóljon!

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails