Oldalak

2010. 06. 10.

Budapest az elledecor.com-on!!!



Mint már mondtam nem tudok jól angolul, de átfutottam a cikket. Szerintem egy-két elírás ellenére - amit a képaláírások közt találtam - jól eltalálták a város hangulatát, amikor azt írták: "Old-world grandeur meets youthful energy in this Eastern European city of elegant boulevards, graceful bridges, and bohemian nightlife.
Van szó benne a történelemről, ami itthagyta a nyomát jócskán, művészettörténti stílusok röpködnek, az Andrássy úti üzleteket is említik. Tényleg lehet kapni ajándéktárgyakat Sisi képmásával?
Aztán az Ecseri, Falk Miksa utca, Gödör és Liszt Ferenc tér, majd a híres emberek következnek.
Benne van a Costes nagy dicsősége is stb. stb.
Szerintem egy jó kis átlagos turistacsalogató, de mi lesz ha bemennek egy nyilvános WC-be? Na mindegy.Azért érdekes elovasni.
Blogger barátaim!
Nincs kedvetek valami hasonlót írni, mondjuk az Én Budapestem szterotip címmel - most nem jut eszembe jobb -? Saját egyéni látásmódoddal, mintha a külföldön élő barátaidnak írnád, hogy mi az amit te szeretsz benne. Megbeszélnénk egy napot, mondjuk 1 hónap múlva és aznap mindenki felteszi az ő Budapestjét a saját blogjára. Mi a véleményetek? Gondolkozzatok rajta.
Itt van egy-két kép is.


Ez a Parliament, ha nem tudnátok:



Ez itt az Antiques Bardoni. Nem tudom hol van. Tipp?



Ez itt pedig idézem: "A view of Parliament from Buda." Érdekes látószög...



Ez pedig a Gresham kapuja. Tényleg? Mindenesetre gyönyörű.

Megjegyzés küldése

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails