Oldalak

2010. 06. 29.

FELHÍVÁS KALANDRA

Írtam nemrég egy bejegyzést arról, hogy az elledecor.com-on megjelent egy cikk Budapestről. Általános volt és személytelen. Miközben írtam a bejegyzést az jutott eszembe: miért ne írhatnánk mi magunk, akik itt élünk, vagy legalábbis ismerjük a várost egy személyes Budapest bemutatót. A kommentekből úgy tűnt van egy-két ember, aki csatlakozna, ezért úgy döntöttem, hivatalosan is meghirdetem a ... kalandot. Alapból nem szeretem a versenyeket, itt meg úgysem lehetne összemérni, hogy ki teljesített jobban. Csak elolvassuk egymásét és rácsodálkozunk, kinek mit jelent ez a város.

Szóval akinek van kedve írjon egy ilyen beszámolót. Nem kell teljesnek lennie - ez úgyis lehetetlen. Mondjuk, hogy egy egyhetes itt tartózkodás programját töltse ki, vegyünk tisztán 5 napot. Bármilyen program, látnivaló lehet benne, amiről úgy érzed, hogy megmutatnád egy külföldi ismerősödnek, nem muszáj a lakberendezés, vagy az építészet témájnál leragadni, csak mert innen indult ki. Sőt nyugodtan lehet rendhagyó, extrém, váratlan. Egy feltétel van: legyen személyes, legyen rád jellemző.


Határidő: 2010. szeptember 15.

Arra kérnék mindenkit, hogy ha kész, töltse föl a saját blogjára, de küldjön nekem egy linket róla. Én pedig mindet felsorolom itt egy külön bejegyzésben pár nappal 15-e után. És jöhet a kommentáradat... :)


Mindenkinek jó tervezgetést, ötletelést és írást kívánok a lenti videóval: Kinga
Nézd végig, ha még nemláttad!



2 megjegyzés:

aletta írta...

Köszönöm a meghívást, szepteber 15-én "itt" leszek.
Egyébként meg inkább ne legyek olyan szép, ha az ennyi aggyal jár...

Klein Kinga írta...

Ja, ez a videóhoz! Szerintem teljesen független a két dolog. Láttam én már sok mindent...:)

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails