Oldalak

2010. 03. 23.

Figyelem - akció a Libriben!





Felhívom a figyelmeteket, hogy a Libri könyvesboltokban április 15-ig "Hobbi, otthon, kert 10-50%" akció van. A honlapon több érdekes könyvet is láttam, amit most olcsóbban megvehetünk - esetleg ajándékba előre valakinek. Nekem például bárki bármikor örömet szerezhet ezekkel a könyvekkel, mert már régen szemezek velük:



Adian Walker: A faanyagok enciklopédiája - amit a világ fáiról tudni kell



Jessica Tolliver:A loft - építészet és design
Lisa Skolnik: A retro - építészet és design








Vadas József: Modern és posztmodern - az eiffel toronytól a proust fotelig













Henrietta Spencer-Churchill: Belső terek művészete


Nina Campbell: Elegáns otthon - az ötlettől a megvalósulásig



Judith Miller: Stílus és forma - az ipaművészet képes enciklopédiája
Ez még így sem olcsó, de gyönyörű könyv.


Giudittának, barátnőmnek ajánlom:
Ilaria Stradiotti: Dekupázs - a papírdíszítés technikái

2 megjegyzés:

sea970 írta...

Engem az a balkonos könyv érdekelne. Kíváncsi vagyok, hogy mit ajánlanak tűző napra és folyton cibáló szélhez. Mert eddig a hagyományos muskátlin kívül semmi nem bírta nálam. :-(

Klein Kinga írta...

Köszönöm, megkaptam Nina Campbell könyvét! Gyönyörű. Amint jobban átolvastam írok róla egy bejegyzést.

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails