Oldalak

2012. 01. 16.

Vidám fogyókúra

Valahol olvastam, hogy az újévi fogadalmak nagy részét a fogyókúra elhatározások teszik ki. Sokat fogyókúráztam már életemben, nem sokszor sikerült hosszútávú változást elérni, így én már nem fogadkozom. Arra gondoltam viszont, hogy segítenék azoknak, akik mégis rászánják magukat. És hogy mi lehet az a téma, amely összeköti ezt a blogot a fogyókúrával? Hát a konyhai készülékek, kiegészítők. Olyan vidám, színes, és egészséges étkezésben felhasználható termékeket gyűjtöttem össze, amelyekkel öröm a fogyókúra is! Azt ajánlanám, ne csak arra ügyeljen, aki fogyózik, hogy mit eszik, hanem arra is, hogyan készíti el és hogyan tálalja. Lassan már közhely, hogy hagyni kellene időt magunknak az étkezés élvezetére, de így van. Komótosan és odafigyeléssel megteríteni, amikor csak lehet és élvezni az ízeket, színeket. 
Jó étvágyat, mértékkel!

Casa Bugatti 


Casa Bugatti

Casa Bugatti

Casa Bugatti

Casa Bugatti

Domino

Casa Bugatti

Adriani & Rossi

Alessi

Andrea Fontebasso

Alessi

Denby

Domino

Alessi

Alessi

Domino

Vista Alegre

Vista Alegre

Vista Alegre

Alessi és Casa Bugatti termékeket Magyarországon  itt vásárolhattok.
Alessi
Adriani & Rossi
Andrea Fontebasso 1760
Casa Bugatti
Denby
Domino
Vista Alegre

4 megjegyzés:

S.J.P. Alkotász írta...

A Dán lakás tetszik, nagyon szép harmonikus. A vidám fogyókúrából hiányolom a természetes anyagokat.
Szép napot! S.J.P.

Klein Kinga írta...

@Alkotász: Üdvözöllek a blogomban, úgy is mint talán az egyetlen férfi olvasómat és ha jól következtetek a blogodból úgyis, mint Waldorf tanárt. Megtiszteltetés! Az észrevétel jogos, pótolni fogom a hiányosságot.

S.J.P. Alkotász írta...

Szia!
Nem vagyok waldorf tanár bár foglalkozásokat tartok nekik is. Kösz a választ, várom az érdekes cikkeket és szívesen olvasnám a véleményed az én dolgaimmal kapcsolatban.
Szép estét!
S.J.P.

Klein Kinga írta...

@Alkotász: Nézegettem már a dolgaidat, de a véleményformáláshoz még kell egy kis idő. Igyekszem.

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails