Oldalak

2013. 02. 28.

Vadulás francia módra - egy párizsi lakás

3 éves a Szoba kilátással/1

Kezdődjön az ünneplés egy minden ízében francia lakásbemutatóval, melyből már raktam föl egy képet a Facebook oldalra; most megmutatom az egészet. Josephine Vérine-Gintzburger lakberendező nem ma kezdte a szakmát, de tartja az iramot. Van itt minden mi francia szem-szájnak ingere: rózsabimbó fotel Arco lámpával és afrikai szoborral egy légtérben. Philippe Starck lámpa, Erzsébet királyné poszteren és kiterített aligátorbőr. A konyhában klasszikus kristálycsillár, rózsaszín, retró Smeg hűtővel és piros műanyag lámpával... Nem is győzöm sorolni. Nekem bejön a bátorsága, ahogy összepárosítja a látszólag össze nem illó dolgokat, amelyből aztán határozott, sajátságos stílus áll össze. Kicsit fura, kicsit sok, de határozottan tetszik. Szeressétek, utáljátok, cincáljátok szét, csak írjatok egy-két kommentet is, hogy hogyan tetszett! Csók.






























Forrás: Josephine Interior Design


2 megjegyzés:

Anna írta...

nekem bejön, talán az aligátor bőr, meg az asztali lámpa kivételével, az már túl sok a jóból :)

Klein Kinga írta...

Igen-igen én is valahogy így vagyok vele!

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails