Oldalak

2010. 10. 14.

Cseresznye hálók


Fogalmam sincs miért, de jobban beindul a fantáziám, ha olyan térről van szó, amelyben már van valami, amit nem lehet megváltoztatni - pl. burkolat, meglévő bútor stb. - mintha teljesen újat kéne tervezni, csak a megrendelő kívánságait kell figyelembe venni, aztán kész.

Ez történt velem, amikor Dekorella egy bejegyzését olvasva elgondolkodtam azon, milyen színeket ajánlhatnék egy meglévő cseresznye hálószoba garnitúrához. Elsőre is ezeket mondtam, amiket a képeken láttok majd: szürke, krém, plusz egy kis pasztell zöld, narancs vagy türkiz. (Narancsot meg türkizt nem találtam.)

A fényképeket zömében két olasz cég kínálatából választottam. Az első 5 kép a DOC Mobili cégtől van, a második fele a képeknek pedig a Colomibini cégcsoporttól származik.

Azért keresgéltem rögtön náluk, mert az olaszokra rendkívül jellemző a cseresznye használata, hasonlóan egyébként a magyarokhoz, avval a különbséggel, hogy ők nagyon szép modern bútorokat, enteriőröket tudnak ezzel a faanyaggal is létrehozni, annak ellenére, hogy manapság nincs divatban. Lásd Dekorella kétségbeesését. Bár azt hiszem nem ilyen letisztult, modern az a bútor, amitől szeretne megszabadulni :(

Azt még hozzá kell tennem, hogy Olaszországban nem csak az általunk ismert színárnyalatát lehet megtalálni a cseresznyének -, ami ugye egy pácolásal elért szín -, hanem többféle világosabb fajtáját is használják, így sokkal rugalmasabban alkalmazkodhat modern terekbe. Ahogy néztem a képek között is van egy pár, amelyik ilyen világosabb változat, de azért remélem sikerült így is segíteni Dekorellának elképzelni, hogy mit is lehetne kezdeni azzal a cseresznye hálóval ...










A fönti kép a freshome. com -ról van.

























Megjegyzés küldése

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails