Oldalak

2010. 02. 23.

Jön, jön, jön



Nem tudom, hogy vagytok vele - mármint lakberendezés iránt érdeklődő barátaim -, de én már alig várom a tavaszi kiállításokat, úgymint Lakástrend és Lakáskultúra élőben. Megjelentek az első hirdetések. A lakástrend plakátja most nem tetszik, olyan mint egy Max City reklám, észre sem vettem csak többszöri rápillantás után, hogy ez most az. Nem találtam letölthető képet róla, de hasonlít a tavalyihoz, amit itt a cikk elején láthattok. Ez pedig a 2008-as, amiben sokkal több fantáziát látok:


A Lakástrend 2010 március 4-7-ig lesz, természetesen a Műcsarnokban.
Nyitva tartás: 10-19-ig, szombaton éjfélig sok-sok programmal fűszerezve.
A trendmixet az idén a Werk Akadémia enteriőstylist szakos hallgatói kivitelezik az idén. Ha emlékeztek ez az apszisban berendezett trendelőrejelzés 4 részben, idén a következő címekkel: Manga, Granny, Showtime és Film noir. Meglátjuk milyen lesz!
A kiállítás honlapja: http://www.lakastrend.hu/ , bár nem sok minden van rajta.

A Lakáskultúra élőben egy teljesen más jellegű kiállítás, inkább vásárnak mondanám, de itt is lehet látni új dolgokat, megismerkedni érdekes emberekkel. Itt tavaly nem voltam, nem tudom van-e valakinek valamilyen élménye szívesen veszem a kommentben. (Egyébként mindenről!) Ez a rendezvény tehát idén a SYMA csarnokban lesz, március 12-14-ig 10-18 óráig. A normál belépő 1400,- Ft lesz, ebből 500,- Ft kedvezményt kaphat az, aki regisztrál a honlapon, ezen kívül számtalan kupon kedvezményt is kap ezzel a lehetőséggel.
Honlapjuk: http://www.lakaskulturaeloben.hu/
Azt tervezem, hogy legalább az egyikről fényképes beszámolót írok itt a blogomban.
Addig is mindenkinek jó készülődést.



Info: inspiral.hu;4szoba.hu;lakaskulturaeloben.hu

3 megjegyzés:

Kukla Edina írta...

Köszönöm, hogy meglátogattad az oldalamat és a rendszeresen olvasottak közé helyeztél.
Szeretném én is rendszeresen olvasni a bejegyzéseidet, ezért én is felvettelek Téged! :-)))
Nagyon sok sikert és kitartást kívánok! kisflanc

Klein Kinga írta...

Szívesen, tegnap találtam rád már nem tudom hogyan, ja de, a profil alapján a lakberendzés szóra katt.
Igazság szerint a házadról szerettem volna véleményt írni, mert nagyon tetszett de nem tudtam. Lehet nálad kommentelni, vagy csak én vagyok béna?

Kukla Edina írta...

Lehet kommentelni csak v.mit elállítottam amit most visszaállítottam, lehet,remélem. :-)
Jaj és köszi!

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails