Oldalak

2013. 04. 09.

A nagy Gatsby díszletei

Már fél évvel ezelőtt, amikor az első előzetest láttam, tudtam, hogy nagyon fogom várni ezt a filmet. Olyan színes-szagos, magával ragadó képi világot láttam magam előtt, amely elvarázsolt. Van benne a keleti mesék gazdagságából, a képregények hatásvadász látványelemeiből, és persze a szóban forgó jazz-korszak hedonista életszemléletéből. Nem elhanyagolható az előzetes alatt bejátszott Florence + The Machine szám hatása sem, neki is nagy rajongója vagyok. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a film. Egy biztos: ezt moziban akarom látni, széles vásznon, teljességgel átélni és elmerülni ebben a világban. 
A képek, amelyeket hoztam az Architectural Digest oldalán jelentek meg. 












Nincsenek megjegyzések:

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails