Oldalak

2012. 10. 04.

Nem csak a gyémánt ...

Észrevettem, hogy bár mindig is érdekeltek egymástól távol álló műfajok, művészetek, nem mertem róla írni, nem is tudom pontosan miért. Talán azt gondoltam, ez nem érdekelné egy lakber blog olvasóit. Amióta viszont a dekooder elkezdődött, kicsit kitágult a világ számomra és számtalan nem pontosan a lakberendezés témakörébe vágó cikket megírtam, melyek néhol sikeresnek bizonyultak, arra gondoltam, miért ne tehetném meg ezt a saját blogommal is. Itt vagyok csak otthon igazán, nem? Úgyhogy most is egy ilyesmi téma következik: ékszerek. 
Kétféle stílust hoztam el nektek. Az egyik az olasz Busatti cég hagyományos anyagokból és formavilágból építkező darabjai. A Busatti egy nagy múltú milánói családi vállalkozás, mely mára nemzetközivé terebélyesedett. A másik,  Gera Noémi papírból, alumíniumból, szaténból és más, az ékszerek szempontjából újszerű anyagokból készült alkotásai, melyeknél természetesen a más anyagokhoz más külső is tartozik. Bár...,  el tudnék képzelni egy alumíniumból készült lepkét is, az ő megvalósításában! Noémi 2005-ben végzett a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem fémműves szakán és ő az idei Kozma Lajos ösztöndíjasok egyike. Több díj tulajdonosa és a budapesti ékszer galériák némelyikében kaphatóak munkái.

Ezek itt tehát a Busatti ékszerei, némelyik nagyon is tetszik ezek közül.











Itt pedig Gera Noémi munkái következnek, mert érdeklődéssel figyelem az új dolgokat is:






Nincsenek megjegyzések:

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails