Oldalak

2012. 06. 11.

Loft szálló lett a textilgyárból

Isteni kis századfordulós gyöngyszemet fedeztem föl! - gondoltam magamban, amikor megláttam a Wythe Hotel képeit a Yatzer-en. És valóban. Az épület 1901-ben lett készen, csakhogy nem szállodaként, hanem textilgyárként. Ezt a létesítményt újították föl és alakították át egy 72 szobás hotellé, amelyet 2012. május 1-én adtak át. A báját a dolognak az adja, hogy Brooklynban van ez gyönyörűség, tehát képzeld hozzá mindazt a hangulatot, ami eszedbe jut erről a városrészről. Amit lehetett igyekeztek megőrizni eredeti formájában, a vakolatlan téglafalak, az ablakok osztása, a masszív vasoszlopok mind-mind erősítik a kialakított loft hangulatot, amelyet megtoldottak egy kis Art Deco-s utánérzéssel. Nekem pedig még  az európai századelő kávéházi miliője is eszembe jutott a képek láttán.
Megkerestem Mark Mahanney-t a The New York Times Style Magazine fotóriporterét, aki a beleegyezését adta, hogy az ő, általam különösen kedvelt részletfotóiból is bemutassak néhányat, amit ezúton is köszönök!

Ezek itt tehát a Yatzer képei:



















Innen Mark Mahaney képei a szállodáról:
































2 megjegyzés:

Wall Art Pictures írta...

So happy to be catching up with all of your exploits! great photos (as always!) & Blessings xoxo

Klein Kinga írta...

@Wall Arat Pictures: Thank you so much!

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails