Oldalak

2010. 08. 05.

A találós kérdés megoldása: síkfény

Hogy mi az? Egy felületi fényforrás a LEC, mely a LED-del ellentében nem pontszerű fényt ad, hanem ahogy a képeken is látszik, egész felületén világít. A sikfeny.hu szerint ez egy amerikai szabadalom és úgy tűnik, hogy az eddig használt világítástechnikai eszközökkel szemben olyan tulajdonságai vannak, amellyel forradalmasíthatja a világítást. Ilyen tulajdonság például az, hogy nagyon könnyű, nagyon vékony, alacsony az energiafogyasztása, alkalmazható vízben, hajlítható, lyukasztható és ragasztható a felület. És most csak néhányat ragadtam ki a sok közül, amelyeket a honlapon felsoroltak. A sikfeny.hu-n minden fontosabb információt megtaláltok róla, a panel felépítését, tulajdonságait, felhasználási lehetőségeit. Most már csak néhány képet mutatnék még, hogy mire használták már eddig is. Kíváncsi vagyok megmozdította-e a fantáziátokat? Melyik ötlet tetszik a képekről? Nekem az az ülő alkalmatosság nagyon megtetszett vagy az a függöny-szerű alkalmazás is érdekes, ja és pultként se kutya!

Mit csinálnátok ti belőle?


















6 megjegyzés:

Anita írta...

Ez izgi, és nekem új, köszönöm, nagyon hasznos volt a bejegyzés!

Klein Kinga írta...

Nagyon szívesen és nekem is teljesen új volt!

aletta írta...

Én is köszi. Szeretek tanulni, de most már csak iskolán kívül vagyok hajlandó. :-)

Klein Kinga írta...

Akkor nézz be máskor is! :D

szinnyaieszti07 írta...

Az a második kép a sok tv-vel istenjóó:D, de tetszik az egész, sajnálom h nem néztem eddig:(sarry

Klein Kinga írta...

Köszönöm a kommnentet és akkor gyere gyakrabban!
Csók.

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails