Oldalak

2010. 06. 08.

Szoba kilátással a koos.hu-n


Örömmel értesítem kedves olvasóimat, hogy megjelent Koós Miklós építész honlapján egy velem készített rövid kis interjú. Úgy tűnik Miklós megpróbálja a teljesség igényével felsorakoztatni honlapján az építészeti, urbanista, zöld és lakberendező blogokat. Szép vállalkozás. Ajánlom nektek a koos.hu-t egyébként is, ha érdeklődtök az építészet iránt és természetesen azt az oldalt is, ahol ez a lista növekszik hétről hétre. Miklósnak pedig köszönöm az interjút és sok sikert a feladathoz.

11 megjegyzés:

Dekorella írta...

Milyen jó volt néhány dolgot megtudni rólad! Jó ötlet Miklóstól ez az interjús blog gyüjtögetés, érdekes olvasni ki mit miért blogol.

Klein Kinga írta...

Ugye? És olvastad, hogy te is sorra fogysz kerülni? Én is kíváncsi vagyok rád, Alettát is olvastam, az is jó volt.

Kukla Edina írta...

Végre láthatunk egy képen! Már kíváncsi voltam Rád! Nagyon őszinte és önzetlen vagy, köszönjük!

Klein Kinga írta...

Én csak szeretem értékelni a másságokat. Nekem az az érdekes,a mások mássága, attól egyéni, hogy más mint a többi. És mindenkiben van ilyen. Közben meg mindannyian imádjuk ezt a szakmát valahogy, valamiért. Ez tök jó így szerintem. Köszi a dicséretet, nagyon jól esett:)

aletta írta...

Én privátba akartam írni, de jobb, ha mindenki tudja, hogy a véleményem az, hogy egyrészt szuper lett az interjú, másrészt nagyon rendes dolog volt tőled, hogy név szerint említettél meg minket.
Mondjuk tényleg kommentelhetne ebben az országban más is rajtunk kívül... :-)

Klein Kinga írta...

Naggggyon tündérek vagytok!!!!
Ne legyünk belterjesek, aki ír ír, aki nem nem. Én bárkit szívesen látok névtelenül is, bár ez nem az a műfaj...
Bezzeg ha kint lennénk, mondjuk egy index főoldalon. Nem baj én most nagyon jól érzem így magam, köszönhetően nektek is :)

Klein Kinga írta...

@kisflanc: Biztos azt hittétek, hogy 3 szemem van és 5 orrom meg ilyenek és né hát ember vagyok én is:)Egyébként iwiwen is van egy képem, de ha sikerül egy jó kis képet csinálni rólam, akkor a facebookra is fölmászom.

Mocca írta...

Kedves Kinga!
Gratulálunk a remek interjúhoz, és köszikösziköszi...ugye tudod, hogy miért! :D

Klein Kinga írta...

Miért is?

Mocca írta...

Köszönet azért, mert, idézet aletta kommentjéből:

"nagyon rendes dolog volt tőled, hogy név szerint említettél meg minket"

:D

Klein Kinga írta...

@mindenkinek:Ide képzeljetek egy elpirulós, zavarba jött szmájlit, mert én már nem vagyok itt - fönn vagyok a mennyben :)
Én köszönöm nektek!

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails