Oldalak

2014. 06. 27.

Kényeztető fürdő

Kényeztető fürdőszobák

Oké, akkor most megállok, mindent félreteszek és nem rohanok. Eddig és ezután majd mindent megteszek, amit kell. Válaszolok az e-mailekre, foglalkozom a gyerekekkel és gyűröm az agyam a hétköznapok hogyantovábbján. Ettől a perctől viszont csak magammal törődöm, jobban mondva a testemmel. Kezdem itt a teljes elfogadást. Ez nem csak egy szimpla fürdés lesz. De kényeztetés és megtisztulás. Elengedem a fantáziám, mi mindent is jelent ez. Régi korok fürdői jutnak eszembe, ahol időt szántak rá, rítus volt. Miért ne tehetném én is? Alapvetően imádom a magammal való foglalkozást, felkészülök rá. Válogatok a krémek, olajok, habfürdők és samponok között. Megadom a bőrömnek azt a tiszteletet és nyugalmat, amit végül is megérdemel. És lassan harmónia költözik a szívembe is. Igen, minden várhat, az egész világ, amíg fel nem készülök a fogadására. Senki és semmi sem fontosabb most mint én. Minden engem szolgál, mint egy királynőt. Hiszen hogyan is mehetnék tovább, amíg képtelen vagyok úrrá lenni a fáradtságomon. Lehunyom a szemem és élvezem, ahogy körülvesz a víz, mint a szeretet. A bőrömbe és lelkembe szivárognak az illatok, átmossák az elmémet is. A pillanat tökéletes. Minden rendben. Nézem a mécses lángját, hallom a zenét és már semmi sem zavarja az elmélyülést. Megtisztulok és átlényegülök. Már nem vagyok szerencsétlen, elfáradt és frusztrált. Teljes vagyok, illatos és ünnepi. Kipihenten és felkészülten nézek a dolgok elébe. Így jobban működöm majd a muszáj dolgok világában is. 
Talán a lényeget is jobban látom már, hogy mi a fontos és mi várhat. 


















Edgar Degas



Francois Clouet





Edgar Degas




Edgar Degas







Jean Auguste Dominique Ingres





Edgar Degas



Nincsenek megjegyzések:

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails