Oldalak

2012. 12. 17.

Skandináv Karácsony

Azt vettem észre, hogy egyre jobban kedvelem a skandináv lakáskultúra egyszerűségét. Natúr, szinte nyers összetevők, finom elegáns részletek. Egyre közeledve kedves ünnepünkhöz a Karácsony témakörben két forrásból merítettem ihletet és hoztam el nektek a Szobába. Az egyik egy dán lakás karácsonyi díszben, a másik néhány ünnepi inspiráció az egyik legismertebb norvég lakberendezési blogból, a Stylizmo-ból. 






















Forrás: Bolig Magasinet, Stylizmo 

2 megjegyzés:

Burai Gertrúd írta...

Na! Én ezt szeretem. Country elegánsan. Nincsenek a felesleges párnák, levendulák, indokolatlan bigyók mindenfelé amitől aztán élni nem lehet, viszont képen jól mutat. Ha még olyan nagyon magas ablakos házban is van, ami fából épűlt, akkor tökéletes:-)

Klein Kinga írta...

Örülök, hogy tetszik :) és köszönöm a kommentet, valamiért nem nagyon kapok mostanában...

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails